ویژگی های برد بسته برای عملگرهای فضای باناخ

پایان نامه
چکیده

چکیده ندارد.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

ضربگرهای با برد بسته روی جبرهای باناخ

در ابتدا به بررسی ضربگرهای روی حبر باناخ بدون ترتیب می ردازیم و خواصی از جبر ضربگرها را ثابت می کنیم. در ادامه با برقراری فرض (h) در جبر باناخ a-a:t با برد بسته به حاصل ضرب یک ضربگر خودتوان و یک ضربگر معکوس پذیر تجزیه می شود و کاربردهایی از قضایای عنوان شده مطرح می شود.

15 صفحه اول

عملگرهای ابردوری روی فضای باناخ

در این پایان نامه ابتدا به بررسی عملگرهای خطی کراندار با مدار چگال می پردازیم و با بیان ارتباط بین محک ابردوری و سایر روشهای معادل آن، شرطهای لازم و کافی برای ابردوری بودن عملگرها به خصوص عملگرهای روی (b(x ، یعنی فضای عملگرهای پیوسته روی فضای باناخ x ارایه می کنیم. سپس به عملگرهای ترکیبی و ترکیبی وزندار روی فضای هیلبرت از توابع تحلیلی اشاره کرده و در نهایت ابردوری بودن آنها را بررسی می کنیم.

15 صفحه اول

بررسی ویژگی های طراحی فضای بسته هنرستان های دخترانه با رویکرد ارتقاء خلاقیت هنرجویان

امروزه به دلیل تغییرات روز افزون و پرشتاب جوامع بشری و نقش کلیدی تعلیم و تربیت در تربیت نسل خلاق به منظور توان رو به رو شدن با این تغییرات، اهمیت و ضرورت خلاقیت و عوامل مؤثر بر آن در تعلیم و تربیت بیش از هر زمان دیگری آشکار شده است. خلاقیت و نوآوری از مهم ترین اهداف آموزش و پرورش و جزء مهم ترین رسالت سازمان های آموزشی است، هدف از تحقیق حاضر، دستیابی به معیارهای طراحی فضاهای هنرستان دخترانه با ت...

متن کامل

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه پیام نور

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023